.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهياشدن برخي وزرا و مسئولان دولت نهم براي انتخابات مجلس
مهياشدن برخي وزرا و مسئولان دولت نهم براي انتخابات مجلس

برخي وزرا و مسئولان دولت نهم در تدارك احياي گروه‌هاي نزديك به خود براي حضور جدي در انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي هستند و بعضا ستادهاي خود را به صورت نيمه فعال درآورده اند .

به گزارش آتی نیوز، اخيرا در محافل سياسي گفت و گوها درخصوص انتخابات هاي آينده آغاز شده و هر روز داغ‌تر مي‌شود.

در همين رابطه خبر مي رسد كه برخي وزرا و مسئولان دولت نهم در تدارك احياي گروه‌هاي نزديك به خود براي حضور جدي در انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي هستند و بعضا ستادهاي خود را به صورت نيمه فعال درآورده اند .

اين وزراي سابق و مسئولان دولتي به 2 دسته تقسيم مي‌شوند برخي از آنان با گله و شكايت از دولت جدا شده و به عنوان منتقد دولت در انتخابات حضور خواهند يافت كه منتقدان حضور اسفنديار رحيم مشايي از اين جمله هستند.

دسته ديگر اگر چه گلايه‌هايي از نحوه برخورد با خود از سوي دولت و اطرافيان احمدي‌نژاد دارند، در عين حال از آنان دلجويي شده و به عنوان نيروهاي دولت براي حضور در انتخابات مجلس نهم مهيا مي‌شوند.

از برخي شهرهاي بزرگ كشور نيز خبر مي‌رسد كه به موازات اين تلاش‌ها و رايزني‌ها، نيروهاي منتسب به دولت و رئيس دفتر رئيس جمهور با صرف هزينه‌هايي، تحركاتي براي فراهم آمدن زمينه هاي حضور در انتخابات انجام مي‌دهند./آتی نیوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن 29 شهريور 1389
سلام ، لطفا زیاد جای دوری نروید در همین استان ما علی رغم اعلام آقای استاندار و اتمام حجت با این دسته از مدیران ( نمی دانیم چرا آقای استاندار هنوز هیچ اقدامی نفرمودند ؟ ) ، افراد زیادی هستند که علنا دارند فعالیت می کنند مانند آقای تورنگ رییس سازمان جهاد کشاورزی و ... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.